Masz pytanie?
Konto
Nie mogę się zalogować. Jak mogę zmienić hasło?
Na stronie logowania wybierz opcję „Zapomniałeś hasła?” i wykonaj kolejne kroki. Po zmianie hasła otrzymasz e-mail potwierdzający aktualizację.
Jak mogę zmienić swój e-mail?
Adres e-mail możesz zmodyfikować w sekcji Konto > Profil. Jeśli został już zweryfikowany, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
Jak mogę zmienić swój numer telefonu?
Numer telefonu można zaktualizować w sekcji Konto > Profil. Jeśli numer był wcześniej zweryfikowany, prosimy o kontakt z Obsługą Klienta.
Jak mogę zmienić kraj na swoim koncie?
Z powodów bezpieczeństwa zmiana kraju przypisanego do konta nie jest możliwa. Jeśli przeprowadziłeś się za granicę, skontaktuj się z Obsługą Klienta, aby uzyskać pomoc.
Dlaczego moje konto zostało zawieszone?
Konto mogło zostać zawieszone z powodu kontroli bezpieczeństwa, wykrycia zduplikowanych kont (np. jeśli inne konto jest powiązane z tym samym urządzeniem, adresem IP czy przeglądarką) lub naruszenia regulaminu. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
Jak mogę zamknąć konto?
Możesz w każdej chwili włączyć „samowykluczenie”, przechodząc do sekcji „Samowykluczenie” w swoim profilu. Jeśli chcesz zamknąć konto całkowicie, skontaktuj się z Obsługą Klienta poprzez Czat na żywo lub e-mail: [email protected].
Czy możecie usunąć wszystkie moje dane z waszej strony?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami jesteśmy zobowiązani przechowywać Twoje dane przez 5 lat od momentu zakończenia korzystania z naszych usług. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Dlaczego co miesiąc jestem obciążany opłatą?
Jeżeli przez 12 kolejnych miesięcy nie zalogujesz się na konto, zostanie ono uznane za nieaktywne. W takiej sytuacji możemy naliczać miesięczną opłatę w wysokości 10€ (lub pełne saldo, jeśli jest niższe).
Jak mogę zarządzać saldem na swoim koncie (np. środkami bonusowymi, środkami rzeczywistymi) i gdzie mogę znaleźć historię transakcji?
- Logowanie:
Wejdź na stronę kasyna i zaloguj się na swoje konto. - Zlokalizuj Zarządzanie Kontem:
Otwórz sekcję „Moje konto”, którą zwykle znajdziesz w menu lub pod ikoną profilu. - Znajdź Historię transakcji:
W sekcji „Moje konto” poszukaj zakładek „Historia”, „Transakcje” lub „Historia konta”. - Zobacz transakcje:
Po wejściu w odpowiednią zakładkę możesz sprawdzić historię działań, takich jak:- Depozyty – pełna lista wpłat dokonanych na konto.
- Wypłaty – wykaz wszystkich zleconych wypłat.
- Historia gry – zapis zakładów, spinów oraz aktywności w grach.
- Inne – mogą znajdować się tu dodatkowe typy operacji.
- Filtruj i sortuj:
Możesz uporządkować historię według dat, rodzaju operacji lub innych dostępnych kryteriów, ułatwiając wyszukiwanie konkretnych informacji.
Jak mogę subskrybować powiadomienia web push?
Po wejściu na naszą stronę zaakceptuj prośbę o powiadomienia, która pojawi się w przeglądarce. Jeśli ją pominąłeś, możesz włączyć powiadomienia ręcznie w ustawieniach przeglądarki, w sekcji „Powiadomienia”, dodając zgodę dla naszej witryny.
Jak mogę się skontaktować z Obsługą Klienta?
Obsługa Klienta dostępna jest poprzez e-mail podany na stronie lub Czat na żywo. Zachęcamy również do śledzenia naszych mediów społecznościowych.
Bonus
Gdzie mogę sprawdzić swoje bonusy/darmowe spiny?
Kliknij w ikonę trzech linii w lewym górnym rogu, a w menu bocznym znajdziesz „Centrum bonusów”.
Jak mogę aktywować swój bonus?
Wejdź do Centrum bonusów, wybierz interesujący Cię bonus i naciśnij „Aktywuj”.
W których grach mogę grać bonusem?
O ile nie wskazano inaczej, każdy bonus obowiązuje na „standardowych warunkach obrotu”, co oznacza możliwość gry na Slotach. Należy jednak pamiętać, że lista gier może zależeć od konkretnej oferty, dlatego zalecamy sprawdzenie Polityki bonusów, klikając tutaj, aby uniknąć niejasności.
Jaka jest różnica pomiędzy środkami rzeczywistymi a środkami bonusowymi?
Środki rzeczywiste to pieniądze wpłacone przez Ciebie, natomiast środki bonusowe wymagają spełnienia warunków obrotu, zanim będą mogły zostać wypłacone.
Jeśli masz na koncie środki rzeczywiste, bonus nie będzie obracany, a wszelkie wygrane zostaną dodane jako środki rzeczywiste.
Obrót bonusem rozpocznie się dopiero po wykorzystaniu całego salda rzeczywistego i przejściu do gry środkami bonusowymi.
Co to jest obrót i jak mogę obracać bonusem?
To wymóg określający, jaką łączną kwotę musisz postawić, aby móc wypłacić wygrane pochodzące z bonusu. Zazwyczaj jest to mnożnik oraz czas, w którym musisz spełnić warunki – w przeciwnym razie utracisz środki bonusowe.
Jak mogę zamienić środki bonusowe na środki rzeczywiste?
Aby środki bonusowe przekształcić w środki rzeczywiste, należy spełnić warunki obrotu. Proces wygląda następująco:
- Musisz postawić sumę zakładów równą X-krotności wartości bonusu.
- Wynik zakładu (wygrana czy przegrana) nie ma znaczenia – liczy się samo jego postawienie.
- Najpierw gra się za środki rzeczywiste, a dopiero później wykorzystywane są środki bonusowe.
- Po spełnieniu wymagań obrotu wygrane wynikające z bonusu będą mogły zostać wypłacone.
- Jeśli anulujesz bonus przed ukończeniem obrotu, zarówno bonus, jak i wygrane z niego pochodzące zostaną utracone.
- Różne typy gier wnoszą różny procent do obrotu: Sloty – 100%, Gry z zakupem bonusu – 50%, Gry na żywo – 10%, Wygrana natychmiastowa – 5%.
- Postęp obrotu możesz w każdej chwili sprawdzić w Centrum bonusów.
Jak mogę usunąć bonus?
Wejdź do Centrum bonusów i wybierz „Anuluj”. Jeśli anulujesz bonus po rozpoczęciu gry środkami bonusowymi, zarówno bonus, jak i powiązane z nim wygrane zostaną utracone i nie będą mogły zostać ponownie przyznane.
Jak mogę otrzymać kod bonusowy?
Kody bonusowe są udostępniane przez partnerów afiliacyjnych przed rejestracją. Po rejestracji wszystkie dostępne kody promocyjne będą wysyłane na Twój zweryfikowany adres e-mail, o ile nie zrezygnowałeś z subskrypcji.
Czy mogę przywrócić bonus, który stracił ważność?
Jeśli bonus nie został wykorzystany i utracił ważność w ciągu ostatnich 7 dni, skontaktuj się z Obsługą Klienta, aby uzyskać pomoc.
Jak mogę otrzymać Cashback?
Wysokość Cashbacku zależy od łącznej kwoty Twoich depozytów z poprzedniego tygodnia i jest obliczana na podstawie rzeczywistych strat z tego okresu. Jeśli suma depozytów jest niższa niż suma strat, Cashback zostanie naliczony od kwoty depozytu.
Cashback zostanie przyznany po jego wyliczeniu. Okres rozliczeniowy obejmuje poprzedni tydzień, od poniedziałku 0:00 (UTC) do niedzieli 11:59 (UTC), i dotyczy wyłącznie gier slotowych.
Depozyt
Jak mogę dokonać depozytu?
Wejdź na stronę „Depozyt”, aby zapoznać się z pełnym zestawem dostępnych metod płatności w Twoim regionie.
Minimalna kwota depozytu to zazwyczaj 20€ (lub jej równowartość w lokalnej walucie), jednak może się różnić w zależności od wybranej metody płatności.
Jak mogę wpłacić poprzez krypto?
Przejdź do zakładki „Depozyt” i wybierz „Kryptowaluty”. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, aby wygenerować adres portfela do przesłania środków. Upewnij się, że kwota depozytu przekracza minimalny wymagany limit oraz że środki są wysyłane w odpowiedniej sieci – np. USDT ERC20 można przesyłać wyłącznie na adres USDT ERC20.
Ile czasu zajmuje dokonanie depozytu?
Przelewy bankowe są zazwyczaj księgowane w ciągu 24 godzin roboczych, jednak w zależności od procedur Twojego banku mogą potrwać nawet do 5 dni roboczych.
Płatności elektroniczne zwykle są przetwarzane w ciągu 24 godzin, chociaż w sporadycznych przypadkach proces może wydłużyć się do 2 dni roboczych.
Jeśli Twoja wpłata trwa dłużej niż zazwyczaj, skontaktuj się z Obsługą Klienta, aby uzyskać wsparcie.
Jak działa sekcja Kodu bonusowego w zakładce „Depozyt”?
Wprowadź kod bonusowy na ekranie depozytu przed zatwierdzeniem płatności. Możesz również kliknąć ikonę „(i)”, aby zobaczyć szczegółowe informacje o bonusie. Jeśli nie chcesz korzystać z żadnej oferty, wybierz opcję „Nie chcę żadnego”.
Dlaczego nie mogę dokonać depozytu?
Sprawdź treść komunikatu o błędzie – najczęstsze powody to niewystarczające saldo, przekroczone limity Odpowiedzialnej Gry, zbyt wiele nieudanych prób płatności z rzędu (co wymaga odczekania przed ponowną próbą) lub nieukończona weryfikacja 3DS.
Jeśli problem jest niejasny, wykonaj zrzut ekranu komunikatu i skontaktuj się z Obsługą Klienta w celu uzyskania pomocy.
Dlaczego nie mogę dokonać płatności moją kartą bankową?
Karta może być zablokowana dla transakcji hazardowych, stracić ważność lub nie być obsługiwana. Spróbuj użyć innej karty lub alternatywnej metody płatności.
Jeśli to nie rozwiązuje problemu, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
Jak mogę dodać kolejną metodę płatności?
Nieustannie rozbudowujemy dostępne opcje płatności. Swoje sugestie możesz przesłać e-mailem na adres: [email protected].
Maksymalna liczba kart została wykorzystana. Co mam zrobić?
Problem ten często pojawia się przy korzystaniu z wielu kart wirtualnych. Skontaktuj się z Obsługą Klienta, podając krótką informację oraz wskazując, których kart już nie używasz.
Czy mogę ustawić limity na swoim koncie?
Tak. Dbamy o zapewnienie bezpiecznych warunków gry. Limity depozytu możesz ustawić w ustawieniach osobistych kasjera. Dodatkowe limity, takie jak ograniczenia dostępu do konta na określony czas, znajdziesz w sekcji „Limity hazardowe”. Szczegóły dostępne są na stronie Odpowiedzialnej gry.
Jak mogę się dowiedzieć, czy doliczane są opłaty za przetwarzanie płatności?
Jeśli opłaty są naliczane, zostaną jasno przedstawione podczas dokonywania depozytu. W przypadku różnicy między walutą Twojego konta bankowego a walutą Twojego konta w kasynie, bank może naliczyć dodatkowe koszty.
Weryfikacja
Czy muszę zweryfikować swoje konto? Jak mogę przesłać potwierdzenie tożsamości?
W razie konieczności poprosimy Cię o przesłanie odpowiednich dokumentów. Proces ten wynika z obowiązujących przepisów.
Przejdź do sekcji weryfikacji w swoim profilu i dołącz aktualny dokument tożsamości (np. paszport, dowód osobisty, prawo jazdy). Upewnij się, że urządzenie ma dostęp do aparatu.
Dlaczego ponownie muszę zweryfikować swój wiek?
Ze względów bezpieczeństwa możemy poprosić o ponowną weryfikację, gdy dodasz nową metodę płatności lub zmienisz niektóre dane na koncie. Jest to część naszych obowiązków wynikających z przepisów prawa.
Ile zajmie sprawdzenie moich dokumentów?
Weryfikacja może potrwać do 24 godzin. Upewnij się, że przesłałeś wszystkie wymagane dokumenty. Jeśli proces trwa dłużej, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
Co to jest potwierdzenie depozytu? Czym różni się od wyciągu bankowego?
Potwierdzenie depozytu to dowód pojedynczej transakcji z Twojego konta bankowego na konto kasyna. Może to być zrzut ekranu lub plik PDF. Znajdziesz je w historii transakcji swojej aplikacji bankowej lub portfela elektronicznego (zależnie od metody płatności).
Wyciągi bankowe zawierają Twoje dane osobowe, numer konta oraz listę ostatnich transakcji. Pozwalają potwierdzić, że jesteś właścicielem konta i że wypłaty będą bezpieczne. Wyciągi pobierane są z bankowości internetowej, zwykle w formacie PDF.
Dlaczego mam problemy z weryfikacją dokumentu tożsamości?
Sprawdź format lub rozmiar pliku i spróbuj ponownie, korzystając z innej przeglądarki lub urządzenia. Jeśli trudności nadal występują, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
Dlaczego moje dokumenty zostały odrzucone?
Upewnij się, że:
- Zdjęcia są wyraźne i nie są rozmazane;
- Dokumenty są aktualne i nieprzeterminowane;
- Dane na dokumentach zgadzają się z informacjami podanymi w profilu kasyna;
- Wyciągi bankowe lub dokumenty potwierdzające adres zostały wystawione w ciągu ostatnich trzech miesięcy.
Jak bezpieczne są moje dane osobowe?
Firma NineCasino dokładnie dba o pełne bezpieczeństwo oraz poufność Twoich danych osobowych i finansowych. Korzystamy z branżowych standardów bezpieczeństwa. Połączenie z witryną jest chronione i uwierzytelniane przy użyciu TLS 1.2 (zaawansowany protokół), ECDHE_RSA z X25519 (silna wymiana kluczy) oraz AES_128_GCM (mocny szyfr), co zapewnia maksymalną ochronę wszystkich operacji, w tym wpłat i wypłat. Technologia ta zabezpiecza Twoje dane przed przechwyceniem przez osoby trzecie podczas przesyłania między Tobą a NineCasino.
Opinie
Gdzie mogę znaleźć opinie o Waszym kasynie?
Opinie na temat naszego kasyna możesz zobaczyć tutaj.
Wypłata
Jak mogę wypłacić swoje środki?
Wejdź do sekcji Wypłata, wybierz metodę płatności, wpisz kwotę i potwierdź operację.
Jaka jest minimalna kwota wypłaty?
Minimalna kwota wypłaty zależy od wybranej metody płatności, jednak w większości przypadków wynosi 50€ (lub jej równowartość w innej walucie).
Po jakim czasie otrzymam wypłatę?
Większość wypłat jest realizowana w ciągu 24 godzin roboczych od momentu zatwierdzenia. Opóźnienia mogą się pojawić z powodu weryfikacji konta, dużej liczby operacji po stronie dostawcy płatności lub kwestii technicznych po stronie banku.
Jak mogę sprawdzić szczegóły oraz status wypłaty?
Status wypłaty możesz sprawdzić na swoim profilu w sekcji Historia transakcji. Jeśli transakcja pozostaje w statusie oczekującym przez dłuższy czas, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
Dlaczego nie mogę dokonać wypłaty?
Upewnij się, że Twoje konto zostało zweryfikowane (jeśli wymaga tego Dział Płatności), wszystkie bonusy zostały obrócone lub anulowane oraz że korzystasz z dopuszczalnej metody wypłaty.
Jak się dowiem, czy doliczane są opłaty za przetwarzanie płatności?
Jeśli opłaty mają zastosowanie, pojawią się one w sposób wyraźny podczas procesu składania wniosku o wypłatę.
Centrum aktywności
Gdzie mogę znaleźć sekcję Mini – gier?
Otwórz menu w prawym górnym rogu i wybierz „Aktywności”, aby przejść do mini-gier.
Jak mogę wykorzystać Monety?
Monety możesz wymieniać na Bonusy oraz Koła w swoim Centrum aktywności.
Jak mogę wziąć udział w loteriach?
Loteria odbywa się co tydzień i każdy użytkownik może wziąć w niej udział. W sekcji „Depozyt” znajdziesz informacje o liczbie losów przyznawanych przy danej kwocie depozytu. Jeden los zazwyczaj kosztuje 10 €. Liczba losów na gracza nie jest ograniczona.
Po zakończeniu loterii nagrody są zwykle przyznawane w przeciągu 1-2 dni roboczych.
Jak mogę wziąć udział w turniejach?
Aby dołączyć do turnieju, najpierw zapoznaj się z Regulaminem Turnieju dostępnym w Centrum aktywności → Turnieje. Następnie wybierz interesujący Cię turniej i przejrzyj zasady. Najczęściej udział rozpoczyna się po kliknięciu przycisku „Zapisz się”.
Spin na Koło nie został przyznany po wpłacie.
Sprawdź, czy Twój depozyt spełnia wymagania promocji. Spiny na Koło mogą pojawić się po kilku minutach – warto także odświeżyć stronę. Jeśli nadal ich nie widzisz, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
Gry
Jak znaleźć grę w aplikacji?
Możesz wyszukać interesujące Cię tytuły, korzystając z przycisku Szukaj znajdującego się u góry strony.
Czy mogę przetestować grę bez wpłaty?
Tak, dostępna jest możliwość gry w sloty w wersji demo. Wybierz dowolną grę, którą chcesz wypróbować, a następnie kliknij „Zagraj demo”.
Gdzie mogę znaleźć informację dotyczącą zasad gier, wersji demo i dostępnych funkcji (np., sekcja Mini-gier)?
Szczegóły dotyczące rozegranych gier, takie jak wyniki i postawione zakłady, znajdziesz w sekcji „Historia kasyna” w swoim profilu. Aby korzystać z funkcji takich jak mini-gry, przejdź do Centrum aktywności w menu głównym – tam dostępne są m.in. Koła (mini-gry Koła Fortuny) oraz Misje, które wskazują dostępne funkcje i sposoby zdobywania Monet. Informacje o zasadach konkretnej gry lub jej wersji demo uzyskasz po otwarciu gry i kliknięciu ikony informacji lub pomocy w jej interfejsie. Mini-gry oraz funkcje sklepu znajdziesz również w Centrum aktywności – Sklep.
Dlaczego ta gra nie działa?
Prawdopodobnie gra jest tymczasowo niedostępna z powodu przerwy technicznej po stronie dostawcy. Inne możliwe powody to limity Odpowiedzialnej Gry, zawieszenie konta lub ograniczenia geograficzne nałożone przez dostawcę. Spróbuj ponownie po kilku godzinach. Jeśli problem się powtarza, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
Podczas gry wystąpił błąd. Dlaczego?
Spróbuj odświeżyć stronę oraz wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki. Upewnij się również, że masz stabilne połączenie internetowe. Jeśli błąd nadal występuje, skontaktuj się z Obsługą Klienta, dołączając zrzut ekranu lub komunikat o błędzie.
Co mam zrobić, gdy podczas gry wystąpią błędy i czy mogę zatrzymać grę w toku?
W każdej chwili możesz zatrzymać grę, klikając przycisk Stop. Jeśli gra zawiesi się w trakcie rozgrywki, zalecamy zamknięcie oprogramowania za pomocą Menedżera zadań (Monitor Aktywności w systemie Mac). Aby otworzyć menedżer na komputerze z systemem Windows, naciśnij jednocześnie CTRL+ALT+DEL i wybierz opcję Uruchom Menedżera zadań. Po ponownym zalogowaniu gra zostanie wznowiona.
Którzy dostawcy gier są dostępni w waszym kasynie?
Oferujemy tytuły od takich dostawców jak Amaya, NextGen, NetEnt, WMS, Evolution oraz wielu innych, więc z pewnością znajdziesz coś odpowiedniego dla siebie!
Zakłady sportowe
Jak postawić zakłady sportowe?
Wybierz interesujący Cię sport, znajdź mecz, wskaż kurs i dodaj go do kuponu. Następnie wpisz stawkę i kliknij „Postaw zakład”.
Jak mogę wykorzystać darmowy zakład?
Jeśli otrzymałeś darmowy zakład sportowy, użyj go w następujący sposób:
- Darmowy zakład jest aktywny przez 5 dni od momentu jego przyznania – wykorzystaj go, zanim wygaśnie.
- Możesz stawiać zakłady na dowolne wydarzenia sportowe.
- W swoim kuponie umieść minimum 2 zdarzenia.
- Łączny kurs kuponu musi wynosić co najmniej 3.00.
- Podczas obstawiania kliknij ikonę prezentu obok przycisku „Postaw zakład”, aby aktywować darmowy zakład.
- Jeśli Twój zakład kombi zostanie rozstrzygnięty na Twoją korzyść, wygrana (z pominięciem wartości stawki darmowego zakładu) trafi na Twoje konto jako środki rzeczywiste.
Gdzie mogę znaleźć mecze piłki nożnej do obstawiania?
Przejdź do sekcji Zakładów Sportowych i wybierz kategorię „Piłka nożna”. Możesz filtrować ofertę według lig lub konkretnych spotkań.
Dlaczego nie mogę postawić zakładu na piłkę nożną?
Możliwe, że mecz został zawieszony, nie jest dostępny w Twoim regionie lub Twój bonus nie obowiązuje na tym rynku. Sprawdź warunki bonusu lub skontaktuj się z Obsługą Klienta.
Dlaczego mój zakład został anulowany?
Anulowanie zakładu może nastąpić w przypadku odwołania meczu, błędnie wystawionych kursów lub problemów technicznych. O otrzymaniu anulowania oraz jego przyczynie zostaniesz powiadomiony.
Jak mogę znaleźć i postawić zakłady na różne sporty, wliczając e-sporty, oraz wziąć udział w zawodach?
Wejdź do sekcji „Sport” i wybierz interesującą Cię dyscyplinę oraz konkretne wydarzenie. Otrzymasz dostęp do dostępnych rynków i możliwości zakładów. Aby brać udział w zawodach, odwiedź stronę „Promocje” i wybierz wyzwanie, które Cię interesuje. Zapoznaj się z zasadami i dołącz do zabawy.
