POLITYKA ROZSTRZYGANIA SPORÓW 9-CASINOS.PL ZARZĄDZANEGO PRZEZ UNO DIGITAL MEDIA B.V.
1. SKARGI
Gracz ma możliwość skontaktowania się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [email protected] i przekazania nam skargi dotyczącej świadczonych przez nas usług.
1.1. Możesz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta, postępując zgodnie z informacjami zawartymi na Witrynie, i zgłosić wszelkie uwagi lub problemy związane z naszymi usługami.
1.2. Reklamacje są rozpatrywane przez dział obsługi klienta i przekazywane dalej w strukturze organizacyjnej, jeśli personel nie będzie w stanie od razu ich rozwiązać. O postępach w sprawie zostaniesz poinformowany w rozsądnym terminie.
1.3. Jeśli konflikt nie zostanie rozwiązany przez kadrę zarządzającą kasynem, możesz zwrócić się do dowolnego niezależnego organu, regulatora gier hazardowych lub instytucji nadzorującej licencje wskazanych na Witrynie.
1.4. W przypadku powstania sporu akceptujesz, że ostatecznym źródłem ustalenia wyniku każdej sprawy są logi i zapisy serwera. Przyjmujesz, że w mało prawdopodobnej sytuacji rozbieżności pomiędzy wynikiem wyświetlanym na ekranie a wynikiem zapisanym na serwerze gry, decydujące znaczenie ma wynik serwerowy. Zgadzasz się, że nasze rejestry stanowią ostateczny autorytet przy określaniu okoliczności i warunków Twojego uczestnictwa w danej grze online oraz jego rezultatu.
1.5. Jeśli będziemy potrzebowali skontaktować się z Tobą w związku ze sporem, wykorzystamy dane kontaktowe podane przez Ciebie na koncie.
2. ARBITRAŻ
Obowiązujący Regulamin podlega prawu Curacao. Strony uzgadniają, że wszelkie spory, nieporozumienia lub roszczenia wynikające z Regulaminu, związane z nim lub dotyczące jego naruszenia, rozwiązania czy nieważności, podlegają wyłącznej jurysdykcji Curacao.
Wszelkie kwestie prawne związane z przetwarzaniem płatności kartami są rozpatrywane zgodnie z prawem cypryjskim.
